اختلال در خطوط مخابراتی روستاهای درابسر بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 24 تير 1394
بازدید : 510
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

طی گزارشی که از شهروندان این روستاها تهیه شده خطوط تلفن همراه دکل مخابراتی روستای بشنو که چندیدن روستای اطراف را پوشش میدهد ماه هاست که به مشکلات و اختلال مواجه است.

ساکنین این روستاها میگویند دکل مخابراتی از اواخر سال 93 به مشکل مواجه گردیده که تاکنون ادامه دارد و مردم برای ارتباط تلفنی خود با مشکلاتی مواجه هستند.

میگویند هنگاه صحبت کردن صداها قطع و وصل  و یا بعد از دو الی سه دقیقه صحبت کردن به کلی قطع میشود و حتی در داخل خانه ها با آنکه آنتن دارند اما نمیتوان تماس گرفت و حتما باید بر روی کوه و تپه ها بروید تا تماسی حاصل شود.

آنان میگویند برای رفع این مشکل  به مسئولین مخابراتی شهرستان و استان هم خبر و اقدامات لازم را انجام دادیم اما تاکنون متاسفانه هیچ گونه اقدامی از سوی آنها صورت نگرفته.

اولین بار نیست که مسئولین مخابراتی شهرستان بشاگرد نسبت به رفع اختلالات تلفن همراه روستاها بی توجه هستند بلکه کار همیشگی آنهاست که دلایل اصلی آن سکوت خود مردم است.

امیدواریم مسئولین محترم مربوطه اقدامات لازم را در این باره انجام دهند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: دكل مخابراتي شهرستان بشاگرد , عصر بشاگرد , نداي بشاگرد , مخابرات شهرستان بشاگرد , تلفن هاي بشاگرد , قطع ارتباط تلفن و مخابراتي در بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 1636
بازدید کل : 125082
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com